Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt jest uszkodzony lub ma wadę, koniecznie daj nam znać. Niezwłocznie wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usuniemy. Gwarancja producenta ważna jest przez 2 lata od daty zakupu/wydania produktu.

Jak zgłosić reklamację?

1

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz na stronie reklamacji. Jeśli załączysz szczegółowy opis sprawy oraz zdjęcia, czas rozpatrzenia reklamacji znacznie się skróci i będziemy mogli poinformować Cię o proponowanym rozwiązaniu nawet kolejnego dnia!

2

Poczekaj na kuriera

Jeśli będzie to konieczne, to kurier odbierze od Ciebie zgłoszony produkt. Wszystko bez wychodzenia z domu!

3

Naprawa produktu

Jeśli będziemy mogli, to naprawimy Twój produkt. W innym przypadku otrzymasz od nas niezbędne części zamienne lub wymienimy produkt na nowy!

4

Produkt u Ciebie w domu

Będziesz mógł cieszyć się sprawnym produktem nawet po 3 dniach!

Będziemy Cię informować na bieżąco

  • Status OK

    Po weryfikacji Twojego zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta w ciągu maksymalnie 24 godzin wrócimy do Ciebie z informacją o przydzielonym numerze sprawy.

  • Status OK

    Otrzymasz instrukcje co do dalszego postępowania, w tym informację o terminie, w którym pojawi się kurier po odbiór reklamowanego produktu.

  • Status OK

    W zgłoszeniu dołącz dowód zakupu lub potwierdzenie złożenia zamówienia z widoczną datą oraz nazwą produktu

  • Status OK

    O następnych etapach i aktualnym statusie Twojej reklamacji będziemy informować Cię na bieżąco drogą e-mailową :)

Jeżeli będziesz potrzebował pomocy lub informacji odnoście do prowadzonej procedury reklamacji, zachęcamy do kontaktu przez sekcję kontaktu na stronie Kinderkraft.com.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz na naszej stronie: https://rma.kinderkraft.com/. W zgłoszeniu dokładnie opisz usterkę, dołącz dowód zakupu oraz jeśli masz taką możliwość dodaj zdjęcia lub krótki film przedstawiający problem. Po przyjęciu zlecenia wrócimy do Ciebie z informacją o przydzielonym numerze sprawy. Jeśli będziemy mogli, to naprawimy Twój produkt. W innym przypadku otrzymasz od nas niezbędne części zamienne lub wymienimy towar na nowy.

Mój produkt jest niekompletny (np. brakuje części zestawu).

W przypadku otrzymania niekompletnego produktu wypełnij formularz na naszej stronie: https://rma.kinderkraft.com/, wybierając typ zgłoszenia „braki w dostawie”. W zgłoszeniu podaj symbole brakujących elementów z instrukcji obsługi dołączonej do produktu. Doślemy brakujące części lub gdy zaistnieje taka potrzeba, wymienimy produkt na nowy.

Jaki jest okres gwarancji?

Okres gwarancji na produkty marki Kinderkraft wynosi 2 lata. Na akcesoria dołączone do urządzenia – baterie, ładowarki, akcesoria dodatkowe lub zapasowe – gwarancja wynosi 6 miesięcy.

Czy gwarancja obejmuje wszystkie produkty na stronie internetowej kinderkraft.pl?

Tak, gwarancją objęte są wszystkie produkty marki Kinderkraft.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami

Twoje zapytanie

Kontakt

O firmie

4Kraft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Tatrzańska 1/5,
60-413 Poznań
KRS: 0000378767,
NIP: 7811861679,
REGON: 301679527

Chat z doradcą - wkrótce dostępny

Otwórz chat

Kinderkraft to zawsze:

  • Miliony zadowolonych rodziców na całym świecie Miliony zadowolonych
    rodziców na całym świecie
  • Jakość wielokrotnie wyróżniana nagrodami Jakość wielokrotnie
    wyróżniana nagrodami
  • 10 lat gwarancji 10 lat gwarancji
  • 100 dni na darmowy zwrot 100 dni na darmowy zwrot