Wybierz najlepszy dla siebie sposób zapłaty za zamówienie. Możesz dokonać zapłaty przy odbiorze, przelewem tradycyjnym lub za pomocą PayU.

mastercard icon blik icon twisto icon visa icon payu icon
money icon Przy odbiorze
payment icon Przelew tradycyjny

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin, pod warunkiem, że mają status „opłacone” lub „za pobraniem”. Czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin. Jeśli nie otrzymasz produktu w tym czasie, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

W paczce nie było dowodu zakupu.

Dowód zakupu wysyłamy drogą e-mailową. W trosce o środowisko nie dołączamy faktury za zakupy w wersji papierowej. Jeśli jednak nie otrzymałeś wiadomości z dołączonym dokumentem, prosimy o kontakt. Prześlemy dowód zakupu ponownie.

W odebranej paczce znalazłem inny towar niż ten, który zamówiłem.

Choć zdarza się to rzadko, w przypadku dużej ilości zamówień magazyn może popełnić błąd i wysłać produkt niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku skontaktuj się z nami: pomoc@kinderkraft.com, tel. 0048 61 646 02 37. Odbierzemy niewłaściwy produkt oraz ustalimy warunki wysyłki odpowiedniego towaru.

Co mam zrobić, jeśli kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

W przypadku gdy kurier nie zastał Cię w domu, podejmie jeszcze co najmniej jedną próbę dostarczenia przesyłki. Musisz jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu z Tobą. W razie niepowodzenia przesyłka trafia do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, skąd możesz ją odebrać we własnym zakresie. Po przekroczeniu określonego czasu przesyłka wraca do nas. Jeśli czekasz na swoje zamówienie już od kilku dni, koniecznie skontaktuj się z nami. Dołożymy starań, by przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej.

Moja przesyłka została uszkodzona.

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, już w momencie doręczenia, odmów jej przyjęcia oraz niezwłocznie się z nami skontaktuj. Ustalimy warunki ponownej wysyłki oraz dostarczenia pełnowartościowego produktu.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Czy posiadanie konta jest konieczne, by móc złożyć zamówienie?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji. W przypadku wyboru tej opcji nie będziesz mieć jednak możliwości sprawdzenia historii swoich zamówień. Zachęcamy, aby skorzystać z możliwości rejestracji, gdyż wiąże się to z różnymi korzyściami.
Contact background

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami

Twoje zapytanie

Kontakt

(+48) 616 460 237
Pon.-pt.   8:00 - 16:00

Chat z doradcą

Otwórz chat

Kinderkraft to zawsze:

  • Miliony zadowolonych
    rodziców na całym świecie
  • Jakość wielokrotnie
    wyróżniana nagrodami
  • 100 dni na darmowy zwrot
  • 10 lat gwarancji