100 Dni na zwrot – Warunki
Warunki 100 dni na zwrot nieużywanych produktów Kinderkraft:
- Podmiotem odpowiedzialnym za niniejszą politykę i Regulamin jest 4kraft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Tatrzańskiej 1/5, 60-413 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000378767, NIP: 7811861679 (dalej: „4kraft”).
- Niniejsze warunki zwrotów obejmują produkty marki Kinderkraft zakupione i użytkowane w krajach członkowskich Unii Europejskiej z wyłączeniem ich terytoriów zamorskich[1], (dalej: „Produkty”).
- Niniejsze warunki zwrotów dotyczą konsumentów, którzy zakupili produkty Kinderkraft wyłącznie do celów prywatnych (dalej: „Konsument”).
- Niniejsze warunki zwrotów w żaden sposób nie wpływają na przysługujące Konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (tzw. "14-dniowy okres odstąpienia od umowy" zgodny z normami UE).
- Każdy Produkt zakupiony bezpośrednio od 4kraft, który pozostaje w oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania (tj. został co najwyżej przetestowany) może zostać zwrócony do 4kraft w ciągu 100 dni od daty zakupu.
- Konsument nie ponosi kosztów zwrotu. 4kraft oferuje odbiór Produktu usługą door-to-door. Kurier odbiera produkt od Konsumenta i dostarcza go do magazynu 4kraft. Usługa ta jest bezpłatna.
- W przypadku wysyłki Produktu przez Konsumenta na własny koszt, nie przysługuje mu zwrot kosztów przesyłki.
- Konsument ma obowiązek dostarczyć Produkt w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami (jeśli dotyczy). Na życzenie Konsumenta 4kraft udzieli instrukcji dotyczących prawidłowego sposobu pakowania Produktów. Zwroty Produktów niekompletnych nie będą przyjmowane.
- Konsument zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu i dołączenia go do zwracanego Produktu. Wzór formularza znajduje się na stronie https://kinderkraft.pl/zwroty
- Zwroty powinny być kierowane na adres wskazany przez pracowników 4kraft (dalej: „Dział Obsługi Klienta”). Adresy mogą się różnić w każdym indywidualnym przypadku.
- Po otrzymaniu i niezwłocznej weryfikacji poprawności zwrotu przez 4kraft, Konsumentowi zostanie zwrócona pełna kwota za zakup.
- Zwrot pieniędzy nastąpi w sposób tożsamy ze sposobem płatności użytym przez Konsumenta, chyba że okaże się to niemożliwe lub rażąco niedogodne dla stron. W takim przypadku zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto Konsumenta wskazane w odrębnej komunikacji z 4kraft.
- Prawo zwrotu nie dotyczy części Produktów, elementów Produktów lub akcesoriów - jedynie całości Produktów lub zestawów Produktów zakupionych w ramach jednej oferty.
- Niniejsze warunki zwrotów podlegają prawu polskiemu z zastrzeżeniem wyłączenia konwencji ONZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
- Nieważność któregokolwiek z postanowień niniejszych warunków zwrotów nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
- W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres e-mail: pomoc@kinderkraft.com. Możesz również zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta: 616 460 237 (czynny w godzinach 9:00 - 16:00).
- Niniejsze warunki zwrotów nie dotyczą Produktów, które zostały spersonalizowane przez producenta na życzenie Konsumenta.
[1] W szczególności: Azory, Madera, Wyspy Kanaryjskie, francuskie departamenty zamorskie, Wyspy Alandzkie, Athos, Ceuta, Melilla, Helgoland, Büsingen am Hochrhein, Campione d'Italia i Livigno.