Wybierz najlepszy dla siebie sposób zapłaty za zamówienie. Możesz tego dokonać używając:

przelewy24 iconklarna iconblik iconpay po icon visa iconmastercard icon
money icon Przy odbiorze

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin, pod warunkiem, że mają status „opłacone” lub „za pobraniem”. Czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin. Jeśli nie otrzymasz produktu w tym czasie, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

W paczce nie było dowodu zakupu.

Dowód zakupu wysyłamy drogą e-mailową. W trosce o środowisko nie dołączamy faktury za zakupy w wersji papierowej. Jeśli jednak nie otrzymałeś wiadomości z dołączonym dokumentem, prosimy o kontakt. Prześlemy dowód zakupu ponownie.

W odebranej paczce znalazłem inny towar niż ten, który zamówiłem.

Choć zdarza się to rzadko, w przypadku dużej ilości zamówień magazyn może popełnić błąd i wysłać produkt niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku skontaktuj się z nami: [email protected], tel. +48 22 397 08 62 . Odbierzemy niewłaściwy produkt oraz ustalimy warunki wysyłki odpowiedniego towaru.

Co mam zrobić, jeśli kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

W przypadku gdy kurier nie zastał Cię w domu, podejmie jeszcze co najmniej jedną próbę dostarczenia przesyłki. Musisz jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu z Tobą. W razie niepowodzenia przesyłka trafia do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, skąd możesz ją odebrać we własnym zakresie. Po przekroczeniu określonego czasu przesyłka wraca do nas. Jeśli czekasz na swoje zamówienie już od kilku dni, koniecznie skontaktuj się z nami. Dołożymy starań, by przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej.

Moja przesyłka została uszkodzona.

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, już w momencie doręczenia, odmów jej przyjęcia oraz niezwłocznie się z nami skontaktuj. Ustalimy warunki ponownej wysyłki oraz dostarczenia pełnowartościowego produktu.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

Czy posiadanie konta jest konieczne, by móc złożyć zamówienie?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji. W przypadku wyboru tej opcji nie będziesz mieć jednak możliwości sprawdzenia historii swoich zamówień. Zachęcamy, aby skorzystać z możliwości rejestracji, gdyż wiąże się to z różnymi korzyściami.

Jak skorzystać z płatności Klarna?

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami

Twoje zapytanie

Kontakt

O firmie

4Kraft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Tatrzańska 1/5,
60-413 Poznań
KRS: 0000378767,
NIP: 7811861679,
REGON: 301679527

Chat z doradcą - wkrótce dostępny

Otwórz chat

Kinderkraft to zawsze:

  • Miliony zadowolonych rodziców na całym świecie Miliony zadowolonych
    rodziców na całym świecie
  • Jakość wielokrotnie wyróżniana nagrodami Jakość wielokrotnie
    wyróżniana nagrodami
  • 10 lat gwarancji 10 lat gwarancji
  • 100 dni na darmowy zwrot 100 dni na darmowy zwrot